تاریخچه

شرکت پژو در سال ۱۸۱۰ توسط امیل پژو، جهت ساخت آسیاب‌های قهوه در شهر سوشو، فرانسه تأسیس شد. در سال ۱۸۳۰ به تولید دوچرخه پرداخت و بالاخره از سال ۱۸۴۲ تولید آسیاب‌های قهوه، نمک و فلفل را آغاز کرد.

ورود رسمی پژو به صنعت وسایل نقلیه، با تولید دوچرخهٔ «گراند بای» توسط فرزند امیل، آرماند پژو در سال ۱۸۸۲ آغاز شد، که دوچرخه‌ای از نوع پنی-فرتینگ بود. (دوچرخه‌ای که چرخ قسمت جلو خیلی بزرگ و چرخ عقب کوچک است)

آرماند به زودی به صنعت خودروسازی علاقه‌مند شد و اولین اتومبیل پژو در سال ۱۸۸۹ تنها با چهار نمونه ساخته شد. موتور بخار استفاده شده در این اتومبیل، سنگین بود و حجم زیادی را نیز اشغال می‌کرد، همچنین مدت زمان زیادی برای گرم شدن، لازم داشت.

در سال ۱۸۹۰ استفاده از موتور بخار ممنوع شد و پیشنهاد گردید، که در اتومبیل‌ها از موتورهای سوختی، که توسط شرکت پنهارد و تحت لیسانس دایملرساخته شده بود، استفاده شود.

این خودرو از بسیاری از نمونه‌های پیشین خود پیشرفته‌تر بود. سپس اتومبیل‌های بیشتری ساخته شد، در ۱۸۸۲ تعداد ۲۹ خودرو، در سال ۱۸۸۴ تعداد ۴۰ خودرو، در سال ۱۸۹۵ تعداد ۷۲ خودرو، در سال ۱۸۹۸ تعداد ۱۵۶ خودرو و نهایتاً در سال ۱۸۹۹ تعداد ۳٫۰۰۰ خودرو ساخته شد.

پژو نخستین شرکتی بود، که تایرهای لاستیکی را بر روی خودروهای خود نصب کرد و در سال ۱۸۹۵ تایرهای بادی را بر روی آن‌ها قرار داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تعمیرات تخصصی موتور و جلوبندی انواع خودرو های پژو با  12 ماه گارانتی بی قید و شرط زیر نظر مجرب ترین مهندسین گروه تخصصی تاپ

 تعمیر موتور پژو 206 و تعمیر جلوبندی پژو 206 تخصص ماست

 تعمیر موتور پژو 405 و تعمیر جلوبندی پژو 405 تخصص ماست

 تعمیر موتور پژو پارس و تعمیر جلوبندی پژو پارس تخصص ماست

 تعمیر موتور پژو 508 و تعمیر جلوبندی پژو 508 تخصص ماست

 تعمیر موتور پژو 2008 و تعمیر جلوبندی پژو 2008 تخصص ماست

 تعمیر موتور پژو 301 و تعمیر جلوبندی پژو 301 تخصص ماست

 تعمیر موتور پژو 207 و تعمیر جلوبندی پژو 207 تخصص ماست

 تعمیر موتور پژو 407 و تعمیر جلوبندی پژو 407 تخصص ماست